Never Perfect

Disclaimer


Nazifa Aina Binti Roslan. Just simple and ordinary girl and still find happiness :*

Entries About Link Tuto

Tagboard



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Sadlife
Asalammualaikum 
 

Aku tatau nak luahkan dekat mana dan dengan siapa? masing masing pun ada masalah sendiri . Mintak maaf weh, kalau korang ada masalah . aku tak pernah tolong . Aku mintak maaf sangat weh . Dalam masa yang sama aku tatau nak settlekan problem yang mana dulu . Kalau aku story pun, tak akan ada siapa pun yang faham . kenapa masalah selalu datang? kenapa happy tuh sementara? Tiga bulan aku still sabar aku pendam, aku tak boleh .

Salah ke aku kalau masih sayangkan dia? Bukan masalah aku still terhegeh hegeh dekat dia tapi aku sendiri tak boleh nak lawan perasaan nih . Setiap malam aku menangis, aku still fikir kenapa aku tak boleh lupakan dia? padahal dia happy je dengan awek dia . Entah sampai bila aku nak tunggu . Agaknya? maybe boleh tapi take time ahh , bukan sekejap tapi lama . Aku jealous ke? Entah . Sakit hati? Hm, selalu . Tatau kenapa .

Pasal dm? masalah baru . Siapa dia? k tuh semua aku tak tau . Aku terus menangis bila dapat tau dia ada orang . Aku tak faham , masa tuh jugak semua benda keluar . aku geram . And then, aku fikir balik . Kenapa aku emo semacam? Hahahaha terasa macam bodoh okey . Air mata semua dah keluar . Well, then aku reply semua diyem tuh . Then cina tuh cakap, ada member yang cerita pasal dia . tapi member sendiri . Yang sedih? aku . Yang kena marah? Pun aku . Semua ayat yang dia wechat buat aku sentap . Aku tau lah siapa aku bagi dia . Benda lepas kan? Tapi aku pun ada perasaan . Aku pun manusia jugak .  Aku cakap dah taknak wechat dia lagi . Boleh ke? Selama nih, aku yang akan cari dia . Tegur dia balik . Aku nak tolong dia, tu jeh . Tapi aku takut jadi benda lain .

Sekarang , asal wechat je mesti gaduh , aku tak mintak pun jadi macam nih . Setiap kali aku menangis, aku tengok gambar dia . Yang still aku simpan . Haha . Dah takde ape pun still simpan? Yelah, nak tegur pun takut . Ape boleh buad? Pasal lelaki, aku jadi macam nih , kenapa? Haih . Itu yang buat dia happy? Redha k . Jujur aku sayang dia lagi. Belajar untuk terima kenyataan . Dan tak mungkin benda tuh akan kembali lagi :')






Older Post