Never Perfect

Disclaimer


Nazifa Aina Binti Roslan. Just simple and ordinary girl and still find happiness :*

Entries About Link Tuto

Tagboard



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Last day .
I'm trying to be perfect .

*tadaaaaaa, done mohon . Mintak maaf :>

Penatkan kalau nak pendam apa yang kita rasa . Lagi lama kita pendam, hati kita makin sakit kan? Hm . Last day sekolah semalam, aku sedih sebenarnya . Aku fikir pasal permohonan . Kalau permohonan diterima that mean aku maybe tak dapat jumpa korang . Masing masing bawa diri tahun depan . 3 tahun sekolah situ . Banyak sangat moment pahit manis . Nak pindah ke tak , pindah ke tak? So, goon aku mohon . Kalau tak dapat maybe ada hikmah . Kalau permohonan diterima, alhamdulillah . Aku kena mulakan hidup baru, kenal kawan baru kan? hm .Kalau aku pindah? mesti happy and have fun kan? Tak semua, maybe somebody .
Tapi kalau aku pindah, jangan lupa aku tau? Aku mesti ingat semua moments dekad sana . Jaga diri baik baik . 

Farahin? Kita kenal pun tak lama sebenarnya . Semenjak fatin pindah , aku rapat dengan kau . Segala story pasal yafour ada dekat kau . Alah, kalau pindah pun takan kau lupa aku? Tak kan? Maybe permohonan diterima .diaorang kan ada? Kau story lah dekad diaorang kalau aku lost contact . Hm . Aku mintak maaf kalau aku ada buad salah, pasal yafour? Kau tengok kan dia, haha . Tapi maybe kau happy, dah takde nak lepak dekat hujung tangga . buad corak nz guna air . Gelak kan kau . Jaga diaorang semua . Lina? Tahniah . Haha . Hope hubungan korang kekal :')


Moments 1/11/13 :*
                                                                       Zul? Iloveyou :'*











Older Post | Newer Post